Brzi servis iPad 7. generacija
Koje je kvalitete Original rezervni dio? |
Kao što i samo ime govori, to je originalni servisni dio identičan onom kakav dolazi sa uređajem u proizvodnji. Garancija na takav dio je 6 mjeseci.
Koje je kvalitete Premium OEM rezervni dio? |
Premium OEM rezervni dio je najviše kvalitete, bez obavijesti u postavkama da je dio mjenjan ili da nije originalan. Jako male razlike koje su čak i naprednom korisniku nevidljive. To je proizvod koji se najčešće koristi u servisnim intervalima.
Koje je kvalitete Standard zamjenski rezervni dio? |
To je rezervni dio niže kvalitete, maksimalno funkcionalan ali vidljivih razlika u odnosu na Original i Premium OEM rezervni dio. Cjenovno prihvaljiv u odnosu na skuplju klasu dijelova. U postavkama (iPhone) uređaja prikazuje da dio nije originalan.
Koliko traje garancija na servis uređaja? |
Garancija traje od 3 do 6 mjeseci ovisno o popravku. Za više informacija nazovite korisničku službu 091 400 5767.
U kojem roku je uređaj servisiran? |
Apple uređaji 1 - 5 radnih dana, Samsung i ostali 1 - 3 radna dana. Rok se može produljiti ako dio nije dobavljiv ili ako dođe do komplikacije na koje ne možemo utjecati. Svakako ćete biti obavješteni o trajanju popravka.
Ostaju li podaci u uređaju nakon servisa? |
Podaci ostaju, no ne možemo garantirati za gubitak istih. Uređaj nije potrebno stavljati na tvorničke postavke. Savjetujemo da napravite sigurnosnu kopiju podataka.
Na koji način mogu platiti servis? |
Servis možete platiti u poslovnici prilikom preuzimanja servisiranog uređaja, kreditnom karticom, virmanom i općom uplatnicom. Način plaćanja odabirete u predzadnjem koraku narudžbe servisa.
Izdajete li R1? |
Da, izdajemo. Prilikom narudžbe servisa potrebno je ispuniti tražene podatke unutar narudžbe servisa.
U kojem periodu moram iskoristiti kupon za servis? |
Web narudžbu za servis možeš iskoristiti unutar mjesec dana.
Što uključuje navedena cijena popravka? |
Cijena uključuje dio koji ugrađujemo i uslugu servisa.
Napravio/la sam narudžbu, što trebam dalje učiniti? |
Uređaj trebate dostaviti u jednu od naših poslovnica koju odaberete prilikom narudžbe servisa ili poslati kurirskom službom.
Na koji način dostavljamo popravljeni uređaj? |
Uređaj možete osobno preuzeti u jednoj od naših poslovnica koju ste odabrali prilikom narudžbe servisa ili šaljemo paket 24 (Hrvatska pošta d.d.)