Brzi servis OnePlus 8 Pro

Mobitel

OnePlus

OnePlus 8 Pro

Consultation icon

091 400 5767

Helpdesk

OnePlus 8 Pro

Kao što i samo ime govori, to je originalni servisni dio identičan onom kakav dolazi sa uređajem u proizvodnji. Garancija na takav dio je 6 mjeseci.

Premium OEM rezervni dio je najviše kvalitete, bez obavijesti u postavkama da je dio mjenjan ili da nije originalan. Jako male razlike koje su čak i naprednom korisniku nevidljive. To je proizvod koji se najčešće koristi u servisnim intervalima.

To je rezervni dio niže kvalitete, maksimalno funkcionalan ali vidljivih razlika u odnosu na Original i Premium OEM rezervni dio. Cjenovno prihvaljiv u odnosu na skuplju klasu dijelova. U postavkama (iPhone) uređaja prikazuje da dio nije originalan.

Garancija traje od 3 do 6 mjeseci ovisno o popravku. Za više informacija nazovite korisničku službu 091 400 5767.

Apple uređaji 1 - 5 radnih dana, Samsung i ostali 1 - 3 radna dana. Rok se može produljiti ako dio nije dobavljiv ili ako dođe do komplikacije na koje ne možemo utjecati. Svakako ćete biti obavješteni o trajanju popravka.

Podaci ostaju, no ne možemo garantirati za gubitak istih. Uređaj nije potrebno stavljati na tvorničke postavke. Savjetujemo da napravite sigurnosnu kopiju podataka.

Servis možete platiti u poslovnici prilikom preuzimanja servisiranog uređaja, kreditnom karticom, virmanom i općom uplatnicom. Način plaćanja odabirete u predzadnjem koraku narudžbe servisa.

Da, izdajemo. Prilikom narudžbe servisa potrebno je ispuniti tražene podatke unutar narudžbe servisa.

Web narudžbu za servis možeš iskoristiti unutar mjesec dana.

Cijena uključuje dio koji ugrađujemo i uslugu servisa.

Uređaj trebate dostaviti u jednu od naših poslovnica koju odaberete prilikom narudžbe servisa ili poslati kurirskom službom.

Uređaj možete osobno preuzeti u jednoj od naših poslovnica koju ste odabrali prilikom narudžbe servisa ili šaljemo paket 24 (Hrvatska pošta d.d.)

Vodič za narudžbu servisa uređaja