Note 20 Ultra

Zašto ne raditi kućni servis?!?

Note 20 Ultra

Ponosni smo što smo spasili Samsung Note 20 Ultra nakon što je klijet pokušao samostalno promjeniti poklopac baterije te je oštetio kompletan uređaj do granice da je uređaj spreman za otpis - elektronički otpad!

Na uređaju su nakon zamjene poklopca koji je nestručno mjenjan puknuli konektori neophodni za funkciju uređaja. Točnije konektor na matičnoj ploči na koji se povezuje konektor punjenja i konektor antene. Nakon naše dijagnostike i profesionalnog pristupa promjenili smo strgane komponente na ploči te zamjenili i kompletan originalan ekran i poklopac kućišta.

Servis ovog obujma je jako skup a mogao se izbjeći da se posjetio profesionalan servis kako ne bi došlo do velike štete kao što je u ovom slučaku.

Važno je naglasiti kako servis radimo s original dijelovima i prilikom servisa koristimo najsuvremenije alate, strojeve i opremu za servisiranje. Naši educirani djelatnici izvode popravke matičnih ploča najnovijim metodama i profesionalnim alatima. Uz servis nudimo kompletnu software podršku za sve modele uređaja.

Kako naručiti servis? Servis možete naručiti putem našeg webshopa te iskoristiti dodatan popust od 50 kn na servis.

Kako dostaviti uređaj na servis? Uređaj možete dostaviti osobno u neku od naših poslovnica u Zagrebu, putem pošte ili možete zatražiti uslugu beskontaktnog servisa na području Zagreba.

Kako funkcionira beskontaktni servis? Putem webshopa odaberite stavku beskontaktnog servisa te će kolege preuzeti uređaj na Vašoj adresi, napravit će dijagnostiku, informirati Vas o cijeni popravka te nakon Vašeg pristanka popraviti uređaj i vratiti ga na Vašu adresu. Usluga (prikup, dijagnostika i dostava) beskontaktnog servisa je besplatna.

Koliko traje garancija na servis? Garancija na servis traje 3-6 mjeseci, ovisno o popravku. Za svaki pojedinačni popravak kolege će dati točnu informaciju o trajanju garancije.

Objavljeno: 12.04.2021 08:11